Knjižničarji: izumirajoča vrsta ali novodobni IKT strokovnjaki?

sreda, 30. oktober 2013

Še zadnja objava na tem blogu

Začelo se je jeseni 2010, ko sem se kot popolna začetnica lotila spletnega izobraževanja, ki je potekalo v okviru eTwinning Learning Labs z naslovom Exploiting Web 2.0.
Ena od nalog je zahtevala, da postavim blog. Čista znanstvena fantastika takrat zame. E, pa sem uspela. Sicer s pomočjo navodil, vendar vseeno sama.
In če je blog zdaj tu, zakaj ga ne bi nadaljevala? Pa sem ga. Do danes, tri leta kasneje, se je nabralo 266 objav, 19 851 ogledov, 64 komentarjev. Številke, ki meni, blogerskemu laiku, ne povedo veliko.
Naučila pa sem se veliko novega, moje poklicno življenje je dobilo popolnoma nove perspektive, spoznala sem, da omejitve postavlja le moja domišljija.
Sin pravi, da je čas za korak naprej. Je odločitev, da se preselim na novo spletno mesto, umestna? Živeli, pa videli. Po novem me torej najdete na http://blogerka.si/. Preprosto knjižničarka sem razširila v Preprosto Nena.

Ni komentarjev: